Personen mit Den
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
|---|---|---|
| Laura DeNardis |
The Global War for Internet Governance (2014) The Internet in Everything (2020) | |
| J. Denbigh Starkey |
An accelerated introductory computer science course sequence for non-traditional Master's students (1997) (erschienen in SIGCSE 1997) | |
| Lina Dencik |
The Datafied Welfare State (2022) | Siehe The Datafied Welfare State (2022) |
| Carmen Dencker |
Vertrauenswürdige und souveräne Nutzung | Siehe Vertrauenswürdige und souveräne Nutzung |
| Mathias Denecke |
Informationsströme in digitalen Kulturen (2023) | Siehe Informationsströme in digitalen Kulturen (2023) |
| Carl Denecker |
4.3 Digitale Medien: Selbstwirksamkeitserwartung, Interesse und kritischer Umgang mit Informationen bei 15-jährigen Jugendlichen in der Schweiz (2022) | Siehe 4.3 Digitale Medien: Selbstwirksamkeitserwartung, Interesse und kritischer Umgang mit Informationen bei 15-jährigen Jugendlichen in der Schweiz (2022) |
| Ezequiel Denegri |
A tool for teaching interactions between design patterns (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
| John DeNero |
Nifty Assignments (2016) (erschienen in SIGCSE 2016)Nifty assignments (2014) (erschienen in SIGCSE 2014)Teaching composition quality at scale (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
| Ernst Denert |
Software Pioneers (2002) Lob der Struktur (2018) | |
| Ruiqi Deng |
Does ChatGPT enhance student learning? (2024) | Siehe Does ChatGPT enhance student learning? (2024) |
| Yuli Deng |
ThoTh Lab (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
| Andreas Dengel | Siehe Andreas Dengel | Siehe Andreas Dengel |
| Frank Dengler |
Collaborative modeling with semantic MediaWiki (2010) (erschienen in WikiSym 2010) | |
| Percival J. Denham |
Digital education (1997) | Siehe Digital education (1997) |
| Olivia Denk |
Data-Literacy-Charta Schweiz (2024) | Siehe Data-Literacy-Charta Schweiz (2024) |
| Volker Denke |
Bildungsstandards Informatik für die Sekundarstufe II (2016) | Siehe Bildungsstandards Informatik für die Sekundarstufe II (2016) |
| Marcus Denker |
Programmieren lernen mit Squeak (2004) | Siehe Programmieren lernen mit Squeak (2004) |
| Richard T. Denman |
Derivation of programs for freshmen (1994) (erschienen in SIGCSE 1994)Derivation of recursive algorithms for CS2 (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) | |
| Vanessa P. Dennen |
Information and Communication Technologies, and Learning Theories (2018) | Siehe Information and Communication Technologies, and Learning Theories (2018) |
| Jill Denner | Siehe Jill Denner | Siehe Jill Denner |
| Jack T. Dennerlein |
Touch-screen tablet user configurations and case-supported tilt affect head and neck flexion angles (2012) | Siehe Touch-screen tablet user configurations and case-supported tilt affect head and neck flexion angles (2012) |
| Sebastian Maximilian Dennerlein |
Addressing Global Challenges and Quality Education (2020) | Siehe Addressing Global Challenges and Quality Education (2020) |
| Daniel C. Dennett | Siehe Daniel C. Dennett | Siehe Daniel C. Dennett |
| Peter Denning | Siehe Peter Denning | Siehe Peter Denning |
| Tamara Denning |
Exploring the potential of mobile phones for active learning in the classroom (2007) Multimodal communication in the classroom (2006) Control-Alt-Hack™ (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
| Mone Denninger |
Umsetzung des Flipped Classroom Konzepts mit Lernvideos im Mathematikunterricht der Sekundarstufe I (2017) | Siehe Umsetzung des Flipped Classroom Konzepts mit Lernvideos im Mathematikunterricht der Sekundarstufe I (2017) |
| Alan R. Dennis |
Rethinking Media Richness (1999) | Siehe Rethinking Media Richness (1999) |
| J. Dennis Bjornson |
An industry perspective on computer science accreditation (abstract) (1994) (erschienen in SIGCSE 1994) | |
| Jerry Dennison |
Microsoft Access 2010 Programmer's Reference (2010) | Siehe Microsoft Access 2010 Programmer's Reference (2010) |
| Paul Denny | Siehe Paul Denny | Siehe Paul Denny |
| Leo F. Denton |
Developing collaborative skills early in the CS curriculum in a laboratory environment (2006) | |
| Philipp Deny |
Adaptive Lernsysteme zwischen Optimierung und Kritik (2021) | Siehe Adaptive Lernsysteme zwischen Optimierung und Kritik (2021) |
| Elisabeth Denzl |
MünDig-Studie Waldorf (2022) | Siehe MünDig-Studie Waldorf (2022) |
| Christoph Denzler |
Erste Schritte in JAVA (1997) (erschienen in LOG IN 5/1997) | |
| Stefan Denzler | Siehe Stefan Denzler | Siehe Stefan Denzler |
| Jitender S. Deogun |
A model academic ethics and integrity policy for computer science departments (2009) (erschienen in SIGCSE 2009) | |
| Daniel deOliveira |
User groups (2014) | Siehe User groups (2014) |
| Andrew DeOrio |
Gender-balanced TAs from an Unbalanced Student Body (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
| Marc Depaepe |
Auf der Suche nach der wahren Art von Textbüchern (2009) Textbook production for primary and secondary education in Belgium, 1830-1880 (2003) (erschienen in Schulbuchforschung in Europa) Schulbücher als Quellen einer dritten Dimension in der Realitätsgeschichte von Erziehung und Unterricht (2003) (erschienen in Schulbuchforschung in Europa) | |
| Departement für Bildung und Kultur des Kantons Solothurn |
Bildung und Digitalisierung (2021) | Siehe Bildung und Digitalisierung (2021) |
| DINFK Departement für Informatik der ETH Zürich | Siehe DINFK Departement für Informatik der ETH Zürich | Siehe DINFK Departement für Informatik der ETH Zürich |
| Departement Geistes-, Sozial- und Staatswissenschaften der ETH Zürich (DGESS) | Siehe Departement Geistes-, Sozial- und Staatswissenschaften der ETH Zürich (DGESS) | Siehe Departement Geistes-, Sozial- und Staatswissenschaften der ETH Zürich (DGESS) |
| Peter DePasquale |
Exploiting on-line data sources as the basis of programming projects (2006) A model for summer undergraduate research experiences in emerging technologies (2006) Identifying effective pedagogical practices for commenting computer source code (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) | |
| Kristi DePaul |
The Horizon Report 2018 (2018) | |
| Rogerio dePaula |
Courses as Seeds (2001) | |
| Ulrike Deppe |
Schule und soziale Ungleichheit (2021) | |
| Gilles Dequen |
Automatic generating of differentiated assessment tests within higher educational context (2018) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)

(erschienen in
