Personen mit Mon
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
|---|---|---|
| Paola Monachesi |
Language Technology for eLearning (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing)Improving the Search for Learning Objects with Keywords and Ontologies (2007) (erschienen in Creating New Learning Experiences on a Global Scale) | |
| Brian D. Monahan |
Computer science as the focus of a secondary school magnet program (1987) (erschienen in SIGCSE 1987) | |
| Marcel Monanari |
Evaluation des iPhone-Projektes an der Primarschule Goldau (2009) | Siehe Evaluation des iPhone-Projektes an der Primarschule Goldau (2009) |
| George Monbiot |
The Invisible Doctrine (2024) | Siehe The Invisible Doctrine (2024) |
| Francesco Mondada | Siehe Francesco Mondada | Siehe Francesco Mondada |
| André Mondoux |
Fighting the “System” (2022) | Siehe Fighting the “System” (2022) |
| Irmgard Monecke |
Pädagogischer Populismus (2022) | Siehe Pädagogischer Populismus (2022) |
| Barbara Mones-Hattal |
Computer graphics as a discipline (panel session) (1990) (erschienen in SIGCSE 1990) | |
| Lora F. Monfils |
The Ambiguity of Teaching to the Test (2004) | Siehe The Ambiguity of Teaching to the Test (2004) |
| Mattia Monga | Siehe Mattia Monga | Siehe Mattia Monga |
| William M. Mongan |
Raspberry HadooPI (2015) An integrated introduction to network protocols and cryptography to high school students (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) Automatically Generated Feedback for CS student Work (2015) | |
| Alvaro E. Monge |
EngageCSEdu (2015) Relationship of early programming language to novice generated design (2006) EngageCSEdu: CS1 and CS2 Materials for Engaging and Retaining Undergraduate CS Students (2015) | |
| Jens Mönig |
Snap!GPT – Bausteine für generative künstliche Intelligenz (2025) GP (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) Wozu JAVA? (2011) Von Media Computation zu Data Science (2021) | |
| Julia Maria Mönig |
10 Statements zu Künstlicher Intelligenz (KI) (2024) | Siehe 10 Statements zu Künstlicher Intelligenz (KI) (2024) |
| S. Monisha Pulimood |
Civic Engagement Across the Computing Curriculum (2019) (erschienen in SIGCSE 2019)A Multi-Institutional Study of Learning via Student Involvement in Humanitarian Free and Open Source Software Projects (2015) | |
| Sarah Monisha Pulimood |
Problem solving in community (2008) (erschienen in SIGCSE 2008)A model for summer undergraduate research experiences in emerging technologies (2006) A Study on the Impact of Multidisciplinary Collaboration on Computational Thinking (2016) (erschienen in SIGCSE 2016)'scratch' your way to introductory cs (2008) (erschienen in SIGCSE 2008) | |
| John Monk |
The black box inside the glass box (1981) | Siehe The black box inside the glass box (1981) |
| Xavier Monn |
Der Altersmix ermöglicht einen neuen Zugang zum Lernen (2012) | Siehe Der Altersmix ermöglicht einen neuen Zugang zum Lernen (2012) |
| Rolf Monnerjahn |
Die Bedeutung von Lernsoftware in einem zeitgemäßen und traditionsgerechten Unterricht. (1993) Der Computer als Lern- und Unterrichtshilfe in der Grundschule (1991) (erschienen in Informatik: Wege zur Vielfalt beim Lehren und Lernen) | |
| Stefano Leone Monni |
Innovative Didactic Laboratories and School Dropouts - Second Year Evaluation (2018) | Siehe Innovative Didactic Laboratories and School Dropouts - Second Year Evaluation (2018) |
| Eula Ewing Monroe |
TPACK Development in a Teacher Education Program (2009) (erschienen in Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level) | |
| Andrés Monroy-Hernández | Siehe Andrés Monroy-Hernández | Siehe Andrés Monroy-Hernández |
| David W. Monson |
A university-wide system for creating, capturing, and delivering learning objects (2002) | Siehe A university-wide system for creating, capturing, and delivering learning objects (2002) |
| Leo Montada |
Entwicklungspsychologie | Siehe Entwicklungspsychologie |
| Annegret Montag |
Spielbegleitende Anschlusskommunikation als literaturbezogene Praxis (2022) | Siehe Spielbegleitende Anschlusskommunikation als literaturbezogene Praxis (2022) |
| Christian Montag | Siehe Christian Montag | Siehe Christian Montag |
| Carla Montagna |
Conceptual Maps and Preservice Teacher Training (2005) | Siehe Conceptual Maps and Preservice Teacher Training (2005) |
| Dora Montagna |
Multilingual idioms and proverbs (2008) (erschienen in WikiSym 2008) | |
| Patricia T. Montague |
A Correctness Proof for Binary Search (1991) (erschienen in Computer Science Education 1/1991) | |
| Lydia Montandon |
Multi-dimensional Approach for the Pedagogical Assessment in STEM Technology Enhanced Learning (2018) | Siehe Multi-dimensional Approach for the Pedagogical Assessment in STEM Technology Enhanced Learning (2018) |
| Bruno Montani |
Project IP3.ch (2010) | Siehe Project IP3.ch (2010) |
| Claudio Montani |
Visualizing A Channel Router (1989) (erschienen in ICCAL '89) | |
| Robert Montante |
Specialized certification programs in computer science (2001) (erschienen in SIGCSE 2001)Undergraduate cyber security course projects (2003) (erschienen in SIGCSE 2003)Using Scapy in Teaching Network Header Formats (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
| Thomas Montasser |
Weil die Erde keine Google ist (2010) | Siehe Weil die Erde keine Google ist (2010) |
| Leon Montealegre |
Supporting Team Submissions and Peer Grading within Submitty (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
| Matthew Montebello |
Social Interactive Learning in Multiplayer Games (2012) | Siehe Social Interactive Learning in Multiplayer Games (2012) |
| Ana María Monteiro |
Natural language in introductory programming (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) From concrete to abstract? (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
| Filomena Montemarano |
Es macht klick (2024) | Siehe Es macht klick (2024) |
| Jaime Montemayor |
Physical Programming (2002) | Siehe Physical Programming (2002) |
| Maria Montessori |
Kinder sind anders (1938) | Siehe Kinder sind anders (1938) |
| Nick Montfort |
The Future (2017) The New Media Reader (2003) | |
| Kathryn C. Montgomery |
Generation Digital (2008) Children's Media Culture in the New Millennium (2000) (erschienen in Children and Computer Technology) | |
| Alberto Montresor |
A Core Informatics Curriculum for Italian Compulsory Education (2018) Collaborative Approaches for Effective and Sustainable Integration of Computational Thinking Educational Strategies (2024) (erschienen in WIPSCE '24) | |
| Welleminah Montshiwa |
Multimedia application to assist elders in learning to use e-banking services (2018) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)

(erschienen in
