Diese Seite wurde seit 10 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Abstracts
This chapter investigates a range ofteaching strategies, school-wide programs, implementations
using technologies, and out-of-school learning.As noted in the previous chapter, there are
the same common themes in what makes some of these successful-pre-planning, deliberate
attention to learning intentions and success criteria, and a constant effort to ensure
teachers are seeking feedback on how successfully they are teaching their students.
The contributions from teaching approaches - part II: Artikel als Volltext (: , 2607 kByte)
Search at other places
Beat and dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.
Biblionetz-History
Webzugriffe Biblionetz-Verweise auf 'The contributions from teaching approaches - part II' Biblionetz-Verweise von 'The contributions from teaching approaches - part II'