Diese Seite wurde seit 10 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This chapter considers a number of key issues concerned with supporting exploratory simulation-based learning through the provision of appropriate tutorial interventions. It focuses on sources of pedagogical knowledge that have the capacity to inform real time decision-making in such contexts. It looks to both empirical studies of learning, and research on the action and thinking of teachers, as potential sources of practical pedagogical knowledge. The chapter has implications for both Intelligent Tutoring Systems (IST) research and for teacher education.
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Kapitel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.
Biblionetz-History
Webzugriffe Biblionetz-Verweise auf 'The Provision of Tutorial Support for Learning with Computer-Based Simulations' Biblionetz-Verweise von 'The Provision of Tutorial Support for Learning with Computer-Based Simulations'