Diese Seite wurde seit 7 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Abstracts
Another problematic belief of schools is that learning is always an individual endeavor, so schools focus only on assessing the knowledge that resides in individual heads. Learning in everyday and professional (non-school) contexts is rarely individual. Rather, individuals rely on peers to help them accomplish tasks and to learn. Chapter 4 provides many ideas for how the Internet can be used to fester community building within schools, districts, states, countries, and around the world.
Beat war Co-Leiter des ICT-Kompetenzzentrums TOP während er Dieser Text ins Biblionetz aufgenommen hat. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.
Biblionetz-History
Webzugriffe Biblionetz-Verweise auf 'Building Technology-Supported Learning Communitites on the Internet' Biblionetz-Verweise von 'Building Technology-Supported Learning Communitites on the Internet'