Growing up with GoogleWhat it means to education
|
![]() |
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Diana Oblinger explores the ‘net generation’ who can seamlessly move
between their real and digital lives. Their behaviours, preferences and
expectations may be very different from those of their teachers. Diana
examines the characteristics of these learners, the possibilities offered by new
technologies and the skills that an education system needs to provide for the
21st century. She also argues that we need to adapt to this rapidly evolving
context and goes on to explore the implications for learning space design,
assessment and learning and teaching.
Dieser Text erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | Carie Windham | ||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | Avataravatar
, CommunityCommunity
, facebook
, flickr
, Google
, Lernen learning
, Second lifeSecond life
, Technologie technology
, Twitter
, World of Warcraft
, WWW (World Wide Web) World Wide Web
| ||||||||||||||||||
![]() Bücher |
| ||||||||||||||||||
![]() Texte |
|
Dieser Text erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | del.icio.us, Internet |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
1 Erwähnungen 
- Serious Games and Edutainment Applications (Minhua Ma, Andreas Oikonomou, Lakhmi C. Jain) (2012)
- 21. Experiences of Promoting Student Engagement Through Game-Enhanced Learning (Therese Charles, David Bustard, Michael David Black)
- 21. Experiences of Promoting Student Engagement Through Game-Enhanced Learning (Therese Charles, David Bustard, Michael David Black)
Volltext dieses Dokuments
![]() | Growing up with Google: Artikel als Volltext ( : , 468 kByte) |
![]() | Growing up with Google: Artikel als Volltext ( : , 468 kByte) |
Anderswo suchen 
Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.


facebook
Google
Lernen
Technologie
Twitter
WWW (World Wide Web)

, 468 kByte)
Biblionetz-History