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Zusammenfassungen
What do the iPod, MySpace, Facebook, and YouTube all have in common? They're fresh, they're hot, and most importantly--they're cool. But while many companies embark on the eternal quest for the next big thing, very few know how to actually find it. Coolhunting will take you into the very heart of the search and show you how to find trendsetters, spot innovations, and turn brilliant ideas into hot new trends. Major companies like Starbucks and Procter & Gamble have already discovered the power of coolhunting. Now, you can learn how to:
Tap into the principles of cool and identify the trends that are truly cutting-edge
cultivate the skills and techniques of highly effective coolhunters
pinpoint developing trends using smartbadges
An invaluable tool for businesses of all sizes, Coolhunting will show you how to stay ahead of the curve and on the cutting edge of where your customers want to be taken.
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.
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