Revolutionizing Arts Education in K-12 Classrooms through Technological Integration
Narelle Lemon
,
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Abstracts
Educational technologies are becoming more commonplace across the K-12 curriculum. In particular, the use of innovative digital technology is expanding the potential of arts education, presenting new opportunitiesuand challengesuto both curricular design and pedagogical practice. Revolutionizing Arts Education in K-12 Classrooms through Technological Integration brings together a variety of perspectives, research, and case studies that emphasize a pedagogical awareness of diverse learning styles, while highlighting issues of ethics and equality across the educational landscape. This timely publication is aimed at K-12 arts educators leading classrooms focusing on dance, drama, media, music, and the visual arts, as well as pre-service teachers, museum and gallery educators, policymakers, and designers of academic curricula.
Revolutionizing Arts Education in K-12 Classrooms through Technological Integration: Gesamtes Buch als Volltext (: , 5927 kByte)
Bibliographisches
Titel
Format
Bez.
Aufl.
Year
ISBN
Revolutionizing Arts Education in K-12 Classrooms through Technological Integration
E
-
-
0
146668271X
Beat and dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.
Biblionetz-History
Webzugriffe Biblionetz-Verweise auf 'Revolutionizing Arts Education in K-12 Classrooms through Technological Integration' Biblionetz-Verweise von 'Revolutionizing Arts Education in K-12 Classrooms through Technological Integration'