Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education
Jared Keengwe, Patrick Wachira
,
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
As technology continues to develop and prove its importance in modern society, certain professions are acclimating. Aspects such as computer science and computational thinking are becoming essential areas of study. Implementing these subject areas into teaching practices is necessary for younger generations to adapt to the developing world. There is a critical need to examine the pedagogical implications of these technological skills and implement them into the global curriculum.
The Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education is a collection of innovative research on the methods and applications of computer science curriculum development within primary and secondary education. While highlighting topics including pedagogical implications, comprehensive techniques, and teacher preparation models, this book is ideally designed for teachers, IT consultants, curriculum developers, instructional designers, educational software developers, higher education faculty, administrators, policymakers, researchers, and graduate students.
Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education: Gesamtes Buch als Volltext (: , 6423 kByte)
Anderswo suchen
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.
Biblionetz-History
Webzugriffe Biblionetz-Verweise auf 'Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education' Biblionetz-Verweise von 'Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education'