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Zusammenfassungen
Exploring the paradigm shift in business brought about by innovations in communication technology, this collaboration from three consultant-authors provides a succinct metaphor for the shift in the information economy-from "push" to "pull"-but little else. Though they provide an effective survey of the effect of more interactive, ubiquitous and on-demand communication, it already feels dated; the essential messages that Hagel, Brown, and Davison derive-networking is key, you should pursue your passions, many traditional ways of doing business are over-are old news in the business self-help section. The examples they provide focus primarily on individually-driven collaborative efforts (wikis, online gaming) and make poor analogies for someone looking to revitalize a corporation or present a compelling case for change to colleagues or an intransigent CEO. Professionals who already know that the Internet isn't just a phase will need more information than this book provides.
The Power of Pull: Gesamtes Buch als Volltext (: , 2440 kByte)
Bibliographisches
Titel
Format
Bez.
Aufl.
Jahr
ISBN
The Power of Pull
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0
0465019358
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.
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