Personen mit Cab
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
|---|---|---|
| Helmut Caba |
Lehrerbildung und Informatik (2003) (erschienen in LOG IN 122/123/2003)Vom Konzept Informatischer Bildung zu einem Pflichtfach in der Sekundarstufe I (2011) | |
| Santi Caballé |
A Generic Platform for the Systematic Construction of Knowledge-based Collaborative Learning Applications (2008) (erschienen in Architecture Solutions for E-Learning Systems) | |
| Wayra Caballero Liardet |
Schulen und Bildungswege der Sekundarstufe II in der Schweiz (2004) | Siehe Schulen und Bildungswege der Sekundarstufe II in der Schweiz (2004) |
| Jordi Cabot |
The MDE Diploma (2011) (erschienen in Computer Science Education 4/2011) | |
| Ricardo Caceffo |
Identifying and Validating Java Misconceptions Toward a CS1 Concept Inventory (2019) (erschienen in ITiCSE 2019)Developing a Computer Science Concept Inventory for Introductory Programming (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
| Joël Luc Cachelin |
Update! (2016) «Offline zu gehen, wirkt wie eine Befreiung» Warum der KI-Hype langweilt (2024) | |
| Georg Cadeggianini |
Von der Zufallsidee zur Weltsprache (2018) | Siehe Von der Zufallsidee zur Weltsprache (2018) |
| Karen Cadiero-Kaplan |
Teachers and Technology (2006) (erschienen in Handbook of Research on Literacy in Technology at the K-12 Level) | |
| JJ Cadiz |
Stuff I've seen | Siehe Stuff I've seen |
| Claudio Caduff |
Ausbilden nach 4K (2018) Wenn Wissen zum vergänglichen Mittel verkommt (2007) | |
| Louise Cadwell |
In The Spirit Of The Studio (2005) | Siehe In The Spirit Of The Studio (2005) |
| Manuel Caeiro-Rodríguez |
poEML (2007) (erschienen in Handbook of Visual Languages for Instructional Design) | |
| Karola Cafantaris |
Suchbewegungen und Ansätze nachhaltiger digitaler Schulentwicklung am Beispiel des Projekts ‹Smarte Schulen› (SMASCH) (2023) (erschienen in Gerecht, digital, nachhaltig!) | |
| Kursat Cagiltay |
Smart Toy Based Learning (2014) Creating and Evaluating a Visual Programming Course Based on Student Experience (2017) | |
| Kurt Cagle |
SVG Programing (2002) | Siehe SVG Programing (2002) |
| Jean-Michel Cagnat |
Automatic Semantic Activity Monitoring of Distance Learners Guided by Pedagogical Scenarios (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) | |
| Carrie J. Cai |
Generative Agents: Interactive Simulacra of Human Behavior (2023) | Siehe Generative Agents: Interactive Simulacra of Human Behavior (2023) |
| Yu Cai |
Integrating sustainability into undergraduate computing education (2010) (erschienen in SIGCSE 2010) | |
| Zhouxiang Cai |
Comparison of Grade Replacement and Weighted Averages for Second-Chance Exams (2020) (erschienen in ICER 2020) | |
| Robert Cailliau |
The World Wide Web (1994) | Siehe The World Wide Web (1994) |
| Jerry Cain |
Nifty assignments (2006) | |
| Michael L. Cain |
Campbell Biologie (2016) | Siehe Campbell Biologie (2016) |
| Victoria Cain |
Schools and Screens (2021) | Siehe Schools and Screens (2021) |
| Lauren Cairco |
Improving retention and graduate recruitment through immersive research experiences for undergraduates (2008) (erschienen in SIGCSE 2008) | |
| Alberto Cairo |
The Truthful Art (2016) | Siehe The Truthful Art (2016) |
| Åsa Cajander |
ITiCSE 2014 (2014) On valuing peers (2012) (erschienen in Computer Science Education 4/2012) | |
| Christian Cajochen |
«Schlaf wird mit Faulheit assoziiert» (2015) | |
| Murat Perit Cakir |
Interaction Analysis of Dual-Interaction CSCL Environments (2009) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)

(erschienen in
(erschienen in
