Hello World 22Teaching & AI
|
Dieses Biblionetz-Objekt existiert erst seit November 2023.
Es ist deshalb gut möglich, dass viele der eigentlich vorhandenen Vernetzungen zu älteren Biblionetz-Objekten bisher nicht erstellt wurden.
Somit kann es sein, dass diese Seite sehr lückenhaft ist.
Zusammenfassungen
Recent developments in artificial intelligence are changing how the world sees computing and challenging computing educators to rethink their approach to teaching. In this issue of Hello World, we tackle the big questions about AI and computing education, such as what AI literacy is and how we teach it. Our writers explore a range of topics including gender bias in AI and what we can do about it; how to speak to young children about AI; and why anthropomorphism hinders learners' understanding of AI. Our feature articles also include a research digest on AI ethics for children, and of course practical examples of how you can incorporate AI lessons in your classroom.
Von Klappentext in der Zeitschrift Hello World 22 (2023) Diese Zeitschrift erwähnt ...
Diese Zeitschrift erwähnt vermutlich nicht ...
Tagcloud
Volltext dieses Dokuments
Hello World 22: Gesamtes Buch als Volltext (: , 10468 kByte; : ) |
Anderswo suchen
Beat und diese Zeitschrift
Beat hat diese Zeitschrift erst in den letzten 6 Monaten in Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.